الهی؛ راز دل با تو چه گویم که تو خود راز دلی ...

تو که ناگفته‌هایم را هم می‌دانی، مینویسم تا خودم فراموش نکنم، این روزهای پررنگ حضورت را ...

الهی؛ راز دل با تو چه گویم که تو خود راز دلی ...

تو که ناگفته‌هایم را هم می‌دانی، مینویسم تا خودم فراموش نکنم، این روزهای پررنگ حضورت را ...

الهی؛ راز دل با تو چه گویم که تو خود راز دلی ...
تخته وایت‌برد
بسم الله الرّحمن الرّحیم

نجوا تنها از سوی شیطان است؛
می‌خواهد با آن مومنان غمگین شوند...
پس مومنان تنها بر خدا توکل کنند.
آهای شیطان!
گوش ِ دلم جای وز وز های تو نیست؛
بی خود وقتت را هدر نده
نمی‌فهمی؟ همه چیز را به خــــــدا ســپرده‌ام
به نعم‌المولایم و نعم النصیرم ...
****** برنامه‌ی ج.ا ******
نیکی و مهربانی با پدر و مادر
مراقبت بر اعمال
آخرین مطالب
  • ۹۹/۰۲/۱۱
    192
  • ۹۸/۰۵/۱۳
    191
  • ۹۸/۰۵/۱۳
    190
  • ۹۸/۰۵/۱۳
    189
  • ۹۸/۰۵/۱۳
    188
  • ۹۸/۰۴/۰۲
    187
  • ۹۸/۰۳/۲۸
    186
  • ۹۸/۰۳/۱۲
    185
  • ۹۶/۰۸/۳۰
    184
  • ۹۶/۰۷/۰۲
    183

119

چهارشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۲، ۰۷:۱۵ ب.ظ

بسم الله الرّحمن الرّحیم



نخــــــــــیر!

تنها نگران بودن و ترسیدن از اینکه

نکند روزی برسد که من هم مثل خیلی‌های تاریخ

امام‌م را تنها بگذارم و دنبال حب‌هایم راه بیافتم،

کافــــــــــــی نـــــــــــــــــــیست ...


باید شروع کرد،

باید قدمی برداشت،

برای اصلاح ...


اولین قدم؛

شناخت شهوت‌هاست ...

هرآنچه که نفس‌م دوست دارد،

و لذت می‌برد

از بزرگ و کوچک،

باید شناسایی شوند.


باید لیست‌شان کنم،

کم که نیستند ماشاالله!


مثل خواب بین الطلوعین

یا خواب قبل از نماز صبح

یا هر میوه یا غذا یا خوراکی که دلم را آب می‌اندازد!

یا لباسی که رنگش و مدلش و عدم سادگی‌اش غفلت می‌آورد

...

یا فیلمی که فقط برای خندیدن تماشا می‌کنم

یا قدم زدن در باران، اگر یادی از خدا در میان نباشد

یا نمره‌ی بیستی که حتی لحظه‌ای بخواهد برای داشتنش شاد شوم،

(اشتباه نشه ها، یه وقت هم هست که شادی چون وظیفه‌اتو درست انجام دادی)

یا اگر از تزئین کردن کیک و غذا، صرف تزئین کردن لذت ببرم

یا ...


قدم دوم، حذف آن‌هاست

یکی یکی ...

یا من بیده ناصیتی



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۲۲
نقطه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی