الهی؛ راز دل با تو چه گویم که تو خود راز دلی ...

تو که ناگفته‌هایم را هم می‌دانی، مینویسم تا خودم فراموش نکنم، این روزهای پررنگ حضورت را ...

الهی؛ راز دل با تو چه گویم که تو خود راز دلی ...

تو که ناگفته‌هایم را هم می‌دانی، مینویسم تا خودم فراموش نکنم، این روزهای پررنگ حضورت را ...

الهی؛ راز دل با تو چه گویم که تو خود راز دلی ...
تخته وایت‌برد
بسم الله الرّحمن الرّحیم

نجوا تنها از سوی شیطان است؛
می‌خواهد با آن مومنان غمگین شوند...
پس مومنان تنها بر خدا توکل کنند.
آهای شیطان!
گوش ِ دلم جای وز وز های تو نیست؛
بی خود وقتت را هدر نده
نمی‌فهمی؟ همه چیز را به خــــــدا ســپرده‌ام
به نعم‌المولایم و نعم النصیرم ...
****** برنامه‌ی ج.ا ******
نیکی و مهربانی با پدر و مادر
مراقبت بر اعمال
آخرین مطالب
  • ۹۹/۰۲/۱۱
    192
  • ۹۸/۰۵/۱۳
    191
  • ۹۸/۰۵/۱۳
    190
  • ۹۸/۰۵/۱۳
    189
  • ۹۸/۰۵/۱۳
    188
  • ۹۸/۰۴/۰۲
    187
  • ۹۸/۰۳/۲۸
    186
  • ۹۸/۰۳/۱۲
    185
  • ۹۶/۰۸/۳۰
    184
  • ۹۶/۰۷/۰۲
    183

97

جمعه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۱۰ ب.ظ

بسم الله الرّحمن الرّحیم





دیگه از دنیا بریدیم

دلامون خیلی گرفته

تو کجایی که ببینی

همه‌جا رو غم گرفته...




تمومش کن دیگه بسه

شدیم از زندگی خسته ...

 



+ خدا الان داری میگی: کی تمومش کنه؟ من یا شماها؟؟؟؟
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۵
نقطه

نظرات  (۳)

وقتی نیستی نه هست های مان چنان ک  بایدند نه باید های مان چنان ک هست !
پاسخ:
هــــعــــــــــــــــــی ...

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

 

من از خودم دورم

و چقدر فاصله می بینم

در دشتی که من را باید به تو منتهی کند

خواب می بینم

من از خودم دورم

و هیچ چیز مرا به تو منتهی نمی کند

 

چشم هایم را بسته ام

و گرداگرد خویش می گردم

بال بال می زنم

وصدای دشت ترسناک می شود

زمین خیلی تاریک شده خدا

و چشم هایت در غباری که از آن سینه ام به خس خس افتاده پیدا نیست

 

و عالم محضر خداست

همه ی عالم محضر خداست ...

حتی این زمین مسطح پرغبار

پاسخ:
سلام

چقدر قشنگ بود ...

هیچ چیز مرا به تو منتهی نمی کند ...


ممنون

 

 

چه چیز مانع نگاه من می شود

کاش سیلاب می شدم

طغیان می کردم

و هر سدی ما بین ماست را ...

مثل خودم در هم می شکستم ...

اللهم صل علی محمد وآل محمدوعجل فرجهم

 

اللهم صل علی فاطمة وابیها امها و بعلها و بنیهاو سرالمستودع فیها بعدد مااحاط به علمک

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی